WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Monday, December 12, 2011

Window Shopping With Ecah


Setiap minggu mcm biasa aku akan menghabiskan masa lapang aku dgn bersosial...padahal bnyk keje yg dok beratur...xpe2...aku seorang yang bijak membahagikan masa....(Ye la 2...nnti stress bnyk keje x siap...masa 2...padan muka kau!!!)

Kali nie aku outing bersama2 ecah...tanpa kehadiran barakah...dia kata nk dtg...tp x jd...xpe la kah..buat keje bg abis ea...Study lg penting...lain kali ada masa kte kuar ea....

Aku sebenarnye nk kuar ari jumaat...tp,lepas class aku letih n malas nk kuar...so,plan kami tertunda ke ari sabtu...dh nama weekend...org memang bnyk gler la kn....

Xpe2 aku suka....pengalaman hidup kot...susah nk dpt pengalam hidup mcm nie...hahaha...alasan je....padahal benci gler org ramai2 nie...semua bnda kene beratur(masa nk beli MCD)...n kene tunggu lama(nk dpt tempat duduk dkt MCD) n kene berhimpit2....(dlm KTM)..

Aku pn mls nk tulis banyak2...korg enjoy tngok gmbr2 dh la ea...aku skg tngh busy siapkn assignment yg tengah tnggu turn nie...hahaha....kn dh ckp td...jgn nk stress sudah...kau kn pndai bahagikn masa....hehe

Destinasi kitorg MIdValley je..aku mls nk g jauh2...aku just nk jln2 je...hehe..skg tengah sibuk dgn decoration  xmas...decoration dia memang cantik2 belaka...mari kte layan gmbr2 yg dh aku n ecah ambil...


















Santa dh ada walaupun xmas lmbt lg...haha...dia dtg belah asia dlu..
nnti bru dia g belah western sana....











































***Aku ingat seminggu sekali je nk kuar...tp,esoknye pn aku kuar juga...kali nie dgn Alya n Aie...hahaha...kali nie lg dahsyat aku berjalan...siap pakai heels lg...sakit,kebas,kejang semua ada la...nnti aku update pasal nie plak ea..gmbr2 xda dkt aku...bnyk dkt aie n alya...ini disebabkn hset aku tertinggal dlm keta alya..so xleh nk posing guna phone sndri....


::Aku Insan Biasa::

No comments:

Post a Comment