WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Saturday, December 03, 2011

Jom Heboh Bukit Jalil 2011


Ari nie aku g Jom Heboh dkt Bukit Jalil...Sebenarnye aku dh lama x g Jom Heboh...selalunye aku ada dkt KL dia buat dkt UTARA...masa Aku ada dkt UTARA dia buat dkt KL...tapi kali nie...sebab ari 2 masuk U bln 9...so,smpai bln 1 la bru nk abis..

Aku semalam pergi jumpa maksu aku dkt KL...dia dtg sebab ada keje dkt KL...ada la brg2 yg d kirim drpd FAMILY dkt UTARA...So,aku n maksu aku n Aishah telah bersama2 pergi ke sana....

Aku ari nie kene kejutan budaya ckit...hahaha...ayat saje je nk buat gempak...bkn kejutan ape pn..LRT dh ada system baru...dia dh x guna TIKET...dia guna TOKEN....n bnda 2 kene beli dkt Mesin yg d sediakn...

Semangat la aku beratur dkt kaunter...rupa2nye...kene beli dkt mesin...patut laa...aku tngok ramai yg beratur dkt mesin 2....Nasib baik ada sorg amoi nie sudi nk ajar aku guna mesin 2...klu x.....jahanam mesin 2 aku tekan...hahahaa...

Pas2 masa nk g Bukit jalil pn sama...lg terkejut aku...ramai gler yg beratur nk beli token LRT...aku rasa lg ramai drpd dkt   tempat Jom Heboh..mcm dkt stesen LRT 2 yg ada karnival...hahaha....

Aku nk nasihatkn korg yg nk naik LRT...sila la guna Kad Touch N Go...klu x berjanggut la kau dkt c2....Aku rasa bnda nie x berkesan lg sebab bnda nie bru d perkenalkn...setiap org yg nk beli TOKEN tu..ambil masa yg lama sebab bru nk belajar...lama2 ok la kot...Harap2 la kn...

Aku tngok mesin nie ada bnyk fungsi...bleh reload kad guna duit or kad kredit...senang la klu nk topup kad Touch N Go nnti...Bkn dkt LRT je yg guna system baru...klu korg perasan..Bas Rapid pn dh guna System baru...Aku suka system yg bas RAPID guna...Sngt pantas...ko scan je kad Touch N Go...pas2 ko dh leh duduk...xyah nk siapkn duit syiling...

Teknologi nie kadang2 ada kebaikan n ada keburukannya....yg aku nmpk keburukannye...manusia dh d gantikn dgn mesin....SETUJU x????

Aku xnk comment bnyk2...siapalah aku kn...aku nk cite pasal JOM HEBOH bkn pasal LRT...hehe...

Back 2 da topic...aku g jom heboh 2 awal sngt kot....x ramai sngt artis yg dtg lg...tp xla awal sngt...dh nk dkt kul 12...ada la juga artis...tp x bnyk...

Aku habis below hundred...beli brg2 yg promosi...memang la rm10...tp ble dh beli bnyk jenis...below hundred juga laaaa.....

Tp,harga dkt JOM HEBOH memang murah...xdpt dkt tmpt lain walaupn mydin or econsave....(Nmpk sngt selalu pergi tmpt yg murah2 je....hehe)  BERJIMAT maaa....

Disebabkn FB xleh nk create album utk gmbr JOM HEBOH nie...aku upload je la dkt Blog aku....This is our picture ~~~


Masa nie...diorg tengah smbut bezday BOTAK JUVANA..ari nie bezday dia...



Aishah je yg sempat tangkap...aku x sempat...Ramai sngt yg nk bergambar dgn dia...
So aku mengalah je laaa...









Maksu n Pakwe dia...hahaha














Maksu n Keta Baru dia...hahaha










Aishah membeli macam dh ada suami n anak je...haahahahaa



:: Aku Insan Biasa ::

No comments:

Post a Comment