WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Thursday, December 01, 2011

Pengajaran ~~~~


Sejak akhir2 nie...aku dpt bnyk sngt pengajaran...

Maksud aku pengajaran yg mengajar aku erti kehidupan...pengajaran yg memberi peringatan kepada aku...pengajaran yg menyedarkn aku....dan pengajaran yg membimbing aku supaya menjadi insan yg lebih berguna n berjaya...

Experience is the BEST TEACHER !!!

Betulkn apa yg pepatah nie ungkapkn...ble kte dpt pengajaran...ia akan menjadi pengalaman yg akan kte ingat smpai ble2...

Kte berkemungkinan besar tidak akan mengulangi kesilapan kte...kte akan jd lebih berhati2...kte akan jd lebih TABAH...kte akan lebih bersemangat n berusaha utk melakukn yg terbaik dlm hidup kte...

Aku harap...aku xjdkn pisang berbuah dua kali...Rugi klu peluang yg ada kte sia2 kn....peluang 2 x selalu berbuah 2 kali....

I will gain experiences as much as i can...n i will built my new spirit from it...i hope i can.....    :)


:: Aku Insan Biasa ::

No comments:

Post a Comment