WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Monday, December 05, 2011

Minggu FOODNATIC



Ari nie...aku join xtvt dkt kolej...setelah puas berjalan utk ari JUMAAT N SABTU...Klu dh nama bdk U yg dok dlm Kolej..korg kene la aktif...klu x...sila la cari rumah utk di sewa...korg akan d tendang dr kolej...sebab x cukup merit...huhu

Aku pg kul 8 dh ada dkt kemah yg akan ada xtvt HEALTH SCREENING...Aku kene jd ajk yg akn measure diorg punya height, weight ,BMI n waist circumference.....aku berpasangan dgn Mas...coursemate aku...

Aku bertugas dr kul 9 smpai 12 lebih...NON STOP...memang letih sngt...kene ckp..kene pnjat kerusi (utk org2 yg tinggi2 especially BOY)..kene kira BMI....memang letih...mcm ne la aku  nk jd PAKAR PEMAKANAN nnti ea...n kene berkhidmat utk COMMUNITY...hhuhu 

AKU HARAP AKU DPT BUAT YG TERBAIK NNTI :)

Ada je student yg xdpt terima kenyataan ble berat diorg dh naik  n ble measurement height diorg kurang drpd biasa...hehe...ala...ketepatan 2 xda sngt laa...mesti ada error pnya...

Selain 2 ada pameran about nutrition...bnyk gak info yg aku dpt....nnti aku share ea...


:: Aku Insan Biasa ::


No comments:

Post a Comment