WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Wednesday, December 21, 2011

Just Wanna SHARE :)

Pg nie aku xda class...ptg kul 2 bru ada...mcm biasa la...aku bangun buka lappy n on9...heehe...Padahal next week dh study week..mood study week x dtg lg...n tekak dh sakit sngt2...nk telan makanan pn dh mls...sakit je yg dpt...huhu

Ari nie aku baca blog dr lepas subuh td smpai skg..bnyk gak la blog yg aku terjah..antaranya...blog kwn2 aku dkt matrix..n aku terterjah blog kwn masa matrix aku si Aten...nie blog dia..klu rajin g la jengok ea...

Masa aku terjah blog dia nie...dia ada buat entry tentang blog lain...aku pn terjah la blog 2...erm...sedih gak la blog dia nie...

Aku xtw nk nasihat ape...takut nk ckp ape2...sebab aku x alaminya..hanya org yg alaminya tahu betapa perit n sakitnya pemergian 2...

Alhamdulillah...syukur sngt2...aku masih ada org yg aku syg...dlm dunia nie mesti la aku syg org yg sygkn aku...n aku tw sape yg sygkn aku...

Utk awk si pemilik blog 


Please be strong ea...Sy xtw ape yg awk rasa...sy x alaminya...awk tabah la...setiap apa yg berlaku mesti ada hikmahnya...berdoalah...sentiasa la bersama2 dgn ALLAH...DIA maha pendengar...maha mengasihani...maha mengetahui...DIA maha berkuasa....

Sy simpati dkt awk... :(



:: AkU Insan Biasa ::

No comments:

Post a Comment