WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Sunday, December 18, 2011

Photoshoot Kali KETIGA !!!!


17/12/2011

Kali nie aku berphotoshoot bukan berseorangan tetapi bertiga...Photoshoot nie telah diatur oleh Abg Fauzi(Dabomb Rider)...Tempat yang dirancang ialah di Taman Saujana Hijau Putrajaya...kemudian beralih ke Pullman Putrajaya...

View kedua-dua tempat ini memang menakjubkan...Cantik sngt...Ramai yg berphotoshot selain drpd group kami...

Dugaan yg aku tempuh masa photoshoot nie 1 je...Panas disebabkn cahaya matahari yg tanpa segan silunya menyinar...huhu...xpe2 baik utk badan sebab ada Vitamin D...

Telant yg terlibat...Ayin(Angelina Juling)..Jaja(Jaja Sutera) n Aku....Sangat seronok berphotoshot dgn diorg...diorg Baik sangat2 dgn aku yg bru setahun jagung nie...diorg nie memang pndai posing..aku still lg kaku2..Tq korg...hehe...

Photographer yang terlibat Abg Fauzi (Dabomb Rider)..Abg NIzam...Abg Arizam... n Abg Kamal...Terima Kasih sebab sudi mengambil gmbr2 kami n uploadnye dlm FB...hehe

Pengalaman yg indah buat aku...Kami berphotoshoot siap berpicnik lg...mcm berkelah pn ada...hehe..

Harap2 lain kali kte dpt bekerjasama bersama2 lg...

Nie adalah antara Result Picturenye...Cantik sngt...I LIKE Uuuuu~~~~

















NIe plak antara gmbr2 the Making of Malaysian Landscape for a Guitar..Bkn talent2 je yg berposing...sekali dgn Photographer pn berposing...hehe..Gmbr2 nie telah diambil oleh Ecah...Terima kasih ecah sebab sudi teman sy berphotoshoot walaupun awk bosan n kene berjemur panas n xpasal2 jd crew photographer kami...hehe




Abg Fauzi Berposing...


Abg Nizam Plak beraksi...





Ecah Menjalankn tugasnya...(Crew Photographer)

Ecah...Crew photographer yg berdedikasi...hehe



** terima kasih kepada semua yg terlibat menjaya photoshoot nie..
** terima kasih Ecah sebab sudi teman sy...lain kali teman lg ea..
** Lain kali kte berphotoshoot lg ea..
** Ada lg gmbr2 drpd photog2 yg lain..diorg x upload lg..nnti aku update lain ea...




:: Aku Insan Biasa ::

No comments:

Post a Comment