WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Monday, November 28, 2011

Salam Maal HIjrah 1433 !!!!



27/11/2011

Klu dlm kalender biasa...(Kalender org PUTIH) tarikh nie merupakan Tahun baru bg umat ISLAM....klu dlm kalender islam mesti la pd 1 Muharam....

Dh tahun 1433 dh....Ya ALLAH....syukur..aku still lg hidup n chat n still bleh menikmati kurniaan MU ya ALLAH....

Mcm Biasa....aku nk pasang AZAM aku utk tahun 1433 Hijrah nie...

Aku harap tahun nie akan membawa lebih makna kepada aku ...aku harap tahun nie lebih baik n lebih membawa kegembiraan kpd aku...

Aku nk jd diri aku...aku nk berusaha utk berjaya...aku xnk harapkn org lg....aku akn buat apa yg aku nk yg membawa kebaikan kpd aku...aku akan memberikan yg terbaik dlm hidup aku...aku nk jd kuat n tabah lg....aku dh xnk kira apa yg org yg nk ckp dkt aku....

N yg paling penting...aku akn kuatkn iman aku lg...aku tahu aku bnyk dosa...aku insan yg serba kekurangan...aku akan baiki diri aku supaya aku akan sentiasa bersama2 dgn ALLAH...

Ya ALLAH...kau permudahknlah hidup aku...kau bimbinglah aku...kau kuatknlah aku....kau teguhknlah iman aku...kau murahknlah rezeki aku...kau lindungilah aku...kau sentiasalah bersama dgn aku....jgn tinggalkn aku YA ALLAH.... :'']

** Aku sebenarnya tengah tertekan....bnyk btl bnda dh berubah dlm hidup aku skg...esok aku test...tp aku still x abis study lg....n yg buat aku lg sedih...aku MALAS sngt2 nk study....aku xtw knp...KNP YA ALLAH???Apa salah aku???Selalu x mcm nie pn....aku dpt rasakn RESULT aku akn DOWN....Mungkin ada HIKMAHNYA....TABAH la wahai SURIANA.....setiap manusia akn berubah....kau kene ingat 2....kau xleh nk bergantung dkt org lain je....berusahah la sndiri...Sesungguhnya KEJAYAAN itu Adalah MILIK MEREKA yg BERUSAHA !!!!!!


:: Aku insan BIASA ::

No comments:

Post a Comment