WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Saturday, November 05, 2011

Makan Di FULLHOUSE !!!!!



4/11/2011

Lepas Test maternal yg menyakitkn tangan....Kami iaitu Aku , Aishah, Alya n Aie (4A) pergi jln KL...hee...nk release tension la 2....bkn pasal test,tp pasal x balik umah raye aji nie...hee

Aku xtw sngt pasal tmpt 2...aku ikut je....Tp tmpt dia memang lawa.....FULLHOUSE !!!

Best sngt sebab tmpt dia selesa...cantik deco dlm tmpt nie....Makanan dia standard tmpt2 mcm secret recepi..

Aku nk cadangkn...klu sape2 yg nk g makan dkt cni...dtg masa lunch time (12-3)..price makanan dia memang murah sngt utk set....

nie antara gmbr2nye.....enjoy !!!



Nie menu dia...siap buat mcm majalah lg...dlm nie,komik pn ade....hee

Nie design dlm dia...LAWAkn !!!


Nie minuman kami...yg ada bubble dkt atas 2 sedap sngt2....


Nie makanan aku....Sedap!!!

Alya Makan POKOK !!!





All Of US !!!!













No comments:

Post a Comment