WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Monday, November 07, 2011

Raya Aidiladha 2011 ( 1st Time Raya D Perantauan )



6/11/2011

Raya Haji kali nie aku raya dkt UPM.....1st time ok !!!

Lg pn cuti dia ckit sngt laaa.....jumaat smpai isnin je....klu aku balik Raya....2 hari akan membazir dkt jln....n raya kedua dh kene balik UPM....baik x yah balik terus....

Aku kali nie beraya di rumah Alya....Cousemate aku...umah dia dkt sg.Ramal....sekejap gler klu nk g umah dia...umah dia dkt dgn UPM....Untung laaaa.....hee

Sedih 2 memang la sedih sebab x beraya dgn family....suasana dia lain klu beraya dgn frenz n dgn Family...

But,for ur information I gain new experience this time....Selama nie aku x pernah pn tngok lembu kene korban...hee.....mungkin aku xdpt hidayah lg nk tngok lembu kene korban....thn nie aku bru dpt hidayah nk g tngok lembu kene korban....hee

Memang best la raya thn nie....dpt new experience....tp...sedih 2 still ada la....xpe2...aku berkorban juga nie...berkorban study utk masa dpn....












* gmbr x bnyk sebabb gmbr2 nie ambik dkt fb cik Aishah.....gmbr ori xda...nie gmbr2 yg telah d edit oleh Cik Aishah....Credit to HER !!!!


* Special Thank You to Aliah Aqilah sebab sudi membenarkn kami beraya bersama anda n family anda....terima kasih sebab sudi ambil n hntar kami dkt kolej....terima kasih sebab bg kami makan makanan yg sedap2....n terima kasih sebab sudi bg Sue pengalaman nie....Syg Alya......hee



:: AKU INSAN BIASA ::

No comments:

Post a Comment