WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Monday, November 28, 2011

Aku Dh Tonton Breaking Dawn....



25/11/2011

Ari jumaat ~~~ Lepas je abis class Matenal...aku trus bersiap2 nk g Times Square utk menonton cite nie...huhu (Sebenarnye..sblm g class lg aku dh siap2 nk g TS dh...)

Aku dh plan dgn Ecah n Kah...My Matrix Bff...Plan 2 plan laaa...aku takut x jd je...Biasa la kn...Kte hnya mampu merancang...TUHAN yg menentukan...so,aku pn x la riak sngt...jus follow the flow....

Alhamdulillah....aku dpt tngok gak cite nie...n wif my matrix bff yg always with me when i watch this movie from Twilight,New moon,Eclipse n now breaking Dawn Part 1...

Aku tngok cite nie dkt TS kul 5.10 ptg...n price ticket rm12...yg geramnye...ecah dpt rm 7 je..student price...huhu...ecah yg belikn tiket nie..dia yg smpai dlu....so,kami xdpt srudent price sebab kami xda masa 2..so student card pn xda laaa.....huhu

Aku memang x cited gler nk tngok cite nie....

Aku smpai sana dlm kul 2 lebih....movie lmbt lg...so,kami pn jln2 la...sblm cite 2 start....kami menjelajah TS yg x ramai sngt org sebab ari jumaat kn...n decoration for chrismas pn dh ada...sngt lawa...with big n tall chrismas tree...

Dh nk dkt start cite kami....so kami pn bergerak la cari cinema 2 dkt mane...sampai dkt cinema 2...kami xleh nk masuk lg...bcoz hall x open lg...huhuh...org dh x sabar nie...dia lmbt2 plak.....belasah kang....hehe

Kami dpt hall 3...ble d benarkn masuk...kami pn berebut2 la nk masuk...pilih tmpt duduk pn berebut...hehe...ini lah kami (Kah.Ecah n ME...)..mcm bdk2 yg bru umur 12 thn...padahal sume dh umur 21 tahun kot....

Ble cite nie dh start...aku rasa mcm...oh my edward n jacob..i miss u all so much...seyes...aku rndu gler dgn diorg...hehe...kah pn sama kn????

Aku dok senyap2 je tngok cite nie....nk menghayati la katakn...juz masa ada part2 yg kiss2 tu...kami akan tutup mata antara 1 sama lain...hahahah....poyo je....

Cite nie...2 part yg dia Potong.......yg memang obvious sngt la yg dia potong...cite mendatar je...tp tetap best...hehe..minat sngt la katakn...

ble abis je cite nie...kami pn bngun la nk kuar....dh nk dkt smpai pintu keluar...dia ble smbng balik cite nie...huhu...geram btl...suka buat cite mcm 2....kesian sap2 yg dh kuar...nasib baik kami x kuar lg....

Lepas abis cite 2....kami x balik lg...still merayau dkt TS...smpai la TS dh nk tutup bru la kami balik....aku tdo umah Ecah dkt Pantai Dalam....hee...sekali dgn KAH tdo umah ecah walaupn dia ada KOKO esok...haahah....KAmi la yg hasut dia suruh ponteng...hee....2 yg bleh balik mlm2 tu...klu dkt UPM jgn harap la nk balik mlm2....guard tutup pintu pagar la jwbnye....klu lebih kul 12mlm...

Kami smpai umah kul 11 lebih gak la...kami singgah mkn dkt gerai yg dkt2 dgn umah ecah....umah ecah tingkat 15...tp memang x rasa mcm dok tingkat 15....

Esoknye....aku merayau lg...still wif ecah n kah...kali nie...aku g TS (again), Sg.wang , Pavillion n kawasan2 yg sewaktu dgnnye...aku 1st time g Pavi n Sg.wang...hehe...

Pavi memang BEST laa.....sg,wang mcm biasa2 je...Ramai gler manusia ari sabtu nie...dr yg muda...smpai la yg ke tua....

Kali nie pn kami balik lewat juga...hehe...tp awl ckit dlm kul 10 lebih smapi umah...haha...1 jam je awl....

Aku sebenarnye ada 2 test minggu nie...tp aku still merayau x tentu pasal...saje cari pasal namanya 2....n now aku bleh update lg blog aku walaupn esok aku ada test....Ya ALLAH...mood study dh lari jauh gler dr aku....rasa nk nangis je kejar mood study 2...aku tawakal je laaa..... nie antara gmbr2 aku n xtvt aku minggu nie....hehe...ENJOY !!!!



























** Enough for now...sy kene g study..esok test...wish me LUCK!!!!



 :: Aku insan Biasa ::

2 comments:

  1. sempat aje update walaupn esok test ye!!

    ReplyDelete
  2. Hee...nk released tension dgn menulis BLOG...cuba la lain kali...hahaha

    ReplyDelete