WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Saturday, November 12, 2011

Pengalaman pertama kali di PHOTOSHOT......

10/11/2011

Pada tarikh ini terlakarlah satu kenangan buat diri 
SURIANA ADANAN.....

(Ayat memang skema abis lah)

Entry kali nie...aku nk story 1st experience aku d photoshot....memang x sangka gler aku akan dpt peluang nie...selalu tngok je blogger lain g photoshot..now it occur in my life !!!!!

Memang pengalaman yg amat berharga....pengalaman utk d photoshot selama nie tercapai juga....

Mari kte ucapkn ribuan terima kasih kepada Abg Fauzi sebagai Photographer....yg sudi ambik gmbr sy yg bru 1st time d photoshot....

Korg mesti tertanya2 mcm ne aku dpt peluang nie kn...hehe

Biar la RAHSIA....

Eh..nk main rahsia2 plak.....lempang kang.....hehe

Ok aku cite...aku sebenarnye..memang minat gler dlm bidang modeling nie...tp,aku sedar diri la...siapa la aku nk d bandingkn dgn FATIN LIYANA , MARIA ELENA , or HANA TAJIMA....

Nk kata lawa????.....Korg jwb sndri la ea...klu aku jwb mesti la aku kata lawa....hehehe...(Perasan gler....)

Alhamdulillah....memang x sangka la....ada org sudi nk ambik gmbr aku...

Aku jumpa Abg Fauzi nie dlm FB je....dia ada post dlm FB Model Muslimah yg dia nk model yg Volunteer..

Aku mula2 teragak2 juga...layak ke aku nie...aku ambik masa sehari utk fikir...esoknye aku sent msg dkt Abg Fauzi..dia ada bg num fon dia dlm FB 2...

N memang x sangka....dia reply msg aku...dia tnya lokasi, berat, tinggi n warna kulit...

Aku pn jwb ler...aku bg tw dia aku student UPM...dia tnya aku kolej mane...aku pn bg tw la aku kolej 17 n ambik kos NUTRITION...

Dia terus kata nk dtg ambik picture aku..Dia nk amik pic muka je...nk test...dia nk dtg kolej aku n ambik pic dkt kolej aku je...

Mula2 aku agak ragu2 la juga...betul ke nie...tp,aku bersiap juga..Dh dia kata nk dtg,btl la kot...nnti aku x siap dia dtg kn dh haru...

Rely...dia dtg....memang xsangka...huhu

Kami berPhotoshot d Tasik K17...Cantik gmbrnye...Suka gler!!

Bnyk juga la ilmu yg aku dpt pasal modelling nie..Abg Fauzi nie pn peramah...Bnyk bnda dia ajar aku...Aku x tw nk pos sngt...Dia la yg bg tw nk wat mcm ne...siap tunjuk gmbr lg...Senang keje aku...tiru gmbr 2 je la....hee

lepas PHOTOSHOT yg pertama..nie la hasilnye...

















11/11/2011

Photoshot kedua diatur dkt BKT EKSPO UPM....

Huhu...cuaca mcm nk ujan ler...aku ragu2 lg...nk siap or xnk...nnti dh siap x jd plak...penat aku bermakeup...hee

Ok...Alhamdulillah...ari x ujan pn...guruh je lebih....Kali nie...Set photoshot 2 bertambah lg jd mcm2...hee

1st time gak aku tngok bnda2 nie...lama gak la nk setup...aku bleh tlg tngok je la...nk tlg xreti..hee

Abg Fauzi dtg ambik kami...(Aku n Aishah)..n bawa kami g bukit ekspo UPM...







Kali nie kami buat 3 gaya...huhu...memang memerlukn kesabaran...Sory la ea Abg Fauzi...sy x reti sngt...hee

Memang bukan senang nk dpt gmbr yg btl2 puas ati...aku kene jd mcm patung...hee

Sebenarnye...memang bkn senang nk jd MODEL nie...tngok je mcm senang kn...tp klu dh minat...suruh aku panjat bukit pn aku snggup...hehe

Harap2 lain kali dpt berphotoshot lg....hee

*Ucapan ribuan terima kasih kepada Aishah Jamil kerana sudi meneman sy utk photoshot nie...terima kasih tayang...hehe..maaf la menyusahkn awk....sy memang suka menyusahkn awk...hee..padan muka..kwn dgn sy lg...hee



:: Aku Insan Biasa ::

No comments:

Post a Comment