WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Saturday, October 15, 2011

Trip Ke Rumah Nur Salam...



Mcm biasa...ble ari jumaat je...aku n rakan2 akan pergi berjalan2...

Kali nie...kami p Rumah Nur Salam dkt Chow Kit...Lagi2 chow kit...ape la pnya tmpt kn...

Walau ape pn tempatnye...korg kene terima gak...nie la realiti kehidupan...

Ok...kali nie,bkn org dewasa...kali nie kanak2...cian kn...kecik2 dh tempuh bnyk dugaan....

Aku bersyukur sngt2 dgn hidup aku...walaupn xkaya...aku ada keluarga,dpt makan,dpt berlindung,dpt pendidikan..n mcm2 lg la...

Juz kte je xsedar yg kte nie memang dh bertuah...xjd mcm bdk2 nie...

Korg cuba muhasabah diri...cuba fikir apa yg korg ada...bkn semua org ada tw...btl kn???

Kali nie xda gambar yg aku bleh tunjuk...sebab kami x dibenarkn berbuat demikian...ada la sebab2nye..

Bdk2 dkt cni..dtg dr family yg ada dkt chow kit...diorg nie...agak terbiar la...aku nk cite pn...xreti sngt laa...mak bapak diorg nie ada yg penagih...pekerja seks...n ada yg keje diorg halal juz miskin n terpaksa tinggal dkt lorong2 chow kit nie...biasa la KL...taraf hidup tinggi kot..

Rumah Nur Salam nie Popular juga...Pernah tngok sehati berdansa x...masa lisdawati menang..dia bg duit tu dkt umah nie la...

Korg leh taip nur salam dkt google...nnti bnyk la cite pasal tmpt nie...

Aku mula2 takut dgn bdk2 nie...seyes...masa kami melawat tmpt nie...akan ada staf yg akan bg taklimat ckit sblm jumpa bdk2 nie...dia menakutkn aku laaa...patah semangat aku nk jumpa bdk2 nie..dia cite pantang larang la...bdk2 nie kecik2 dh tw jenis2 dadah...kondom...n mcm2 lg...huhu...takutkn...aku dh 21thn pn xtw jenis2 dadah lg...n mcm2 lg...

Mula2 bdk2 nie serbu pilih kakak or abang yg diorg nk...aku takut gler....diorg semangat sngt2...

Aku dpt adik nama sharmila...dia kata bapak dia org cni...mak dia thailand...dia nk mcm india2 ckit...

Dia sngt pndai bercakap...dia bg teka teki dkt aku...dia cite mcm2 dkt aku..dia cita2 nk jd artis...

aku sedih sebab xdpt nk bg ape2 dkt dia...staf tu xbg...walaupn makanan...aku fhm...klu aku bg sorg..mesti la semua nk kn...aku ada je bwa gula2 n biskut...tp xleh nk bg...aku tw..mesti x cukup...bdk2 bkn nk fhm sngt...

Masa nk balik...aku sayu gler...diorg dtg salam dgn kami semua...bdk2 nie memang sweet...huhu...sedih3..

Nasib baik ada org yg nk bela nasib diorg...klu x...apa la nk jd dgn bdk2 ni kn...

Klu korg nk bg donation pn leh..tp aku x tw mcm ne nk buat...korg explore la sndri ea...

Aku juz leh berdoa agar ALLAH sentiasa membantu diorg...AMIN !!!



Nie bkn gmbr yg aku tangkap...nie gmbr dlm internet...tp tempat dia sama..





:: AKu InsAn BiasA ::

No comments:

Post a Comment