WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Wednesday, October 05, 2011

Raya + minggu 1 Malaysia k17 2011

Skg jam laptop aku dh menunjukkn 12.00am....sepatutnye aku dh kene tdo bcoz esok class kul 8am....Aish....semangat ape la nk update BLOG aku nie....

Test pn dh nk dkt....NEXT WEEK ok !!!!!

Preparation mcm x start lg je....huhu....menyesal x sudah akhirnye kang.............

Xpe la...aku update jap...pas nie tdo n esok bangun with semangat baru yang BERKOBAR2.....

STUDY !!!!!!!!

02.October.2011

Mcm biasa....setiap tahun sambutan raya mesti di sambut dkt kolej aku nie....

Tp tahun nie....sambutan Raya n Hari merdeka n Hari 1 Malaysia kte combine skali....

Unik kn...bkn senang nk sambut semua skali......Tp yg xbestnye.....activiti ckit la...sebab semua dh combine...

Sepatutnye....setiap event ada xtvt,hari n waktu yg berlainankn....

Best la MTM k17.....senang keje diorg.....sekali harung je semua....

Klu thn lepas ada pertandingan umah tercantik semperna bln kemerdekaan....Tp sem nie dh x da la....bru semangat nk menang sebab sem lepas umah aku dpt pergi smpai peringkat FINAL....kurang xtvt lg....senang keje MTM kn....

Aku tahun lepas x pergi jamuan Raya nie....thn nie semangat nk join sbab kwn aku kata sem lepas BEST.....

Tp....aku rasa mcm x berapa seronok la.....sebab2nye :

Aku n HOUSEMATE semangat pergi sebelum kul 8mlm...kononnye nk dok depan la tngok persembahan.....ok fine,kami dok tengah2...senang nk ambik makanan n view baik pnya...

Then....kene tnggu!!!!
Perut dh main lagu AVRIL....
Xpe...sabar ea....
Lama ok......nasib baik la DR.ABDAH seorg yg amat memahami....dia terus buat perasmian without berucap ape2...selalunye lama gak la dia nk berucap....THANKS DR.ABDAH !!!!

Ok...time ambik makanan....OMG !!!! Ramai gler n semua berpusu2 nk g ambik makanan....Ok aku faham...semmua LAPAR....including ME....OMG lg.....kaunter ambik makanan 1 je!!!!!! n setiap point nk ambik makanan kene tanda dkt KUPON makanan....OMG lg.....tangan dh penuh with FOOD...nk kene pegang KUPON lg.....LAMBAT la weh!!!! Sekali sudah laaa......ada ke manusia yg nk berulang2 ambik makanan....Klu ada pn....aku nk ckp ckit....KAU X TAHU MALU ke???? tp,aku rasa x kot.....Nk ulang ambik air pn malu...nie kn plak makanan....huhu.....klu aku kenyang masa tu....aku rasa x ambik makanan pn xpe drpd kene beratur panjang gler n berebut2....

Ok...makanan dh dpt.....view pn dh baik pnya.....OMG !!! xda persembahan pn....juz ada persembahan multimedia n ada band yg nyanyi sambil duduk n main gitar....huhu...dpt view cantik pn xguna....xda persembahan laaa.....

Masa nk bg MERIT pn sama.....1 kaunter je...patutnye buat la ikut BLOK...kn senang....cpt n efficient....

haha......lawak la.....semangat pn xguna.....tp FUN tuu still ada.....

Aku tw nk organise event memang mencabar....Experience dkt MATRIX masa aku jd ketua BLOK dlu memang banyak mengajar aku....NOT EASY to be A LEADER....

Apa yg kita rancang x selalunya menjadi.....mcm org selalu ckp.....Kita hanya mampu merancang ALLAH yg tentukn semuanya....


Take this experience utk jd pengajaran d masa akan dtg....EXPERIENCE IS THE BEST TEACHER .....so,fikir2 la sndri ea....

Nie BLOG aku...so,suka hati aku la nk tulis ape ea...klu x suka,korg bleh BLAH !!!! tp ada ke yg nk baca...hahaha...PERASAN !!!

nie ada gmbr ckit...x bnyk sngt pn...juz utk lampiran je....


Makanannye !!!




My VIEW !!!








Me N Aishah Jamil....


My Housemate !!




Lapar smpai nk makan tangan org !!!



Me N Alya .....LOVE !!




:: Aku Insan Biasa ::

No comments:

Post a Comment