WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Saturday, October 15, 2011

FRHAM ( Federal Of Reproductive Health Association Malaysia )









Klu tngok tajuk entry nie mesti menakutkan kn???
Dh la panjang N  xfaham plak tuu...

Mai cni aku nk terangkn...

Sem 3 aku dkt UPM nie...aku ambik Kos Maternal and Child Health...

Kos nie memang best....Aku xsangka aku akan didedahkn dgn benda2 nie...

Seyes...xsemua org bleh dpt peluang mcm aku...aku berani jamin...

Sebenarnye...bnda nie dh jadi 2 or 3 minggu yg lepas...

Juz aku xda peluang nk cerita bcoz....aku busy dgn test...

Minggu nie bru aku rasa free ckit...Klu x menghadap buku je la...

Ok...back to the point...

Dkt FRHAM nie memang banyak gler ilmu yg aku dpt...

Siapa sangka dia ajar kami semua pakai CONDOM dgn betul...chek Breast Korg dgn Betul...Mcm ne nk rancang Family...jgn tahu beranak je...Tanggungjawab xnk pikul...Nk syok je...

Aku tahu ramai kwn2 aku yg dkt luar tu...xsama nasib mcm aku...ada yg dh kahwin n ada yg xlg...

Korg bleh layari laman web nie...


Korg akan dapat banyak info...Bkn juz nk family plannig je...Klu yg dh lama kawin xdpt anak pn leh jumpa diorg nie...

Diorg nie bleh bantu n bg nasihat apa yg patut...

For your info...Ketua utk Persatuan nie adalah lecture aku...DR.MARY...Bangga OK !!!

Aku harap korg layari web nie n dptkn bnyk info...Kesihatan seksual pn kene jaga juga...

Lg satu dkt cni diorg amat tekankn penggunaan KONDOM...diorg bukan nk galakkn korg Pergi buat hubungan seksual...tp diorg nk korg cegah penyebaran HIV/AIDS...

Penyakit nie semakain merebak tanpa kte sedar...Cara dia berjangkit adalah buat hubungan seks yg x selamat...iaitu x pakai kondom...

Ok...mls nk taip bnyk2...korg pergi laman web nie...explore sndri ea....


:: Aku Insan Biasa ::

No comments:

Post a Comment