WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Saturday, October 15, 2011

Release Tension !!!

Hahaha....tajuk yg xleh blah !!!! Tension la sngt..............

Minggu lepas merupakan minggu TEST....mcm biasa...masa nie la student2 akan tengok buku walaupn xnk....hee

Aku klu minggu test mula la x cukup tdo (ker terlebih tido..............) n letih sebab study...

Mulalah stress tu bertandang....Ala...klu dh namanye student...xkn dpt lari punyalah dgn BUKU...aku rasa istilah STUDY nie....smpai mati pn ko kene study...

Lepas je test Statistik...aku n aishah kuar g MINES...ala dkt je dgn Kolej aku...xsmpai setengah jam je...tu pn klu xjam la...klu jam....masak la ko dkt jalan tuuu....

Kami lepak2 bg ikan makan...n bg kami makan...aku 1st time mkn SUBWAY....huhu...sedap !!!!!

Lega rasa ble kuar jln2 walaupn x beli ape2 sngt...Bijak belanja btl aku nie...nie semua pengaruh AISHAH JAMIL...jimat btl bdk nie....smpai aku pn terpengaruh...BAGUS3....

AISHAH JAMIL....anda merupakan sahabat yg sngt3 BAGUS !!!! Time Kaseh..........

Duta CoolBlog


Bagi Ikan Makan..Bnyk gler ikan n Besar2...




Walaupn diorg x benarkn kte bg makan dkt ikan2 tu...
aku still bg gak...Aku kn X suka PERATURAN  !!!!




Nie dkt Guardian..aku tngh tnggu akak promoter cari perfume yg aku  nk...
tp...hampa...dh  abis laaaa...


Burger SUBWAY yg sngt SEDAP !!!!!


:: Aku iNsan Biasa ::

No comments:

Post a Comment