WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Tuesday, March 08, 2011

Tips Kecantikan 1 :

Garnier Overnight Whitening Peeling Cream



Sebelum nie muka aku berjerawat yg agak teruk
Pastu kawan aku cadangkan utk pakai Cream nie
Mula2 aku bantah laaku bkn nk putih
Aku nk hilangkan jerawat la.
Pastu dia kata,dlu muka dia bnyk jerawat
Lepas pakai cream nie..Jerawat dia hilang..
Aku pn terbuka hati nk cuba cream nie
Wow..MenakjubknMuka aku ada perubahan
Memang xsangka.cream utk pemutih bg hilang jerawat



So, aku nk cadangkan korg pakai cream nieMana la tw sesuai n berkesan

SELAMAT MENCUBA !!!!


Cara Aku Menggunakn Cream nie :

1.    Sebelum nk tdo....
2.  Basuh muka dgn pencuci muka
3.   Keringkan muka
4.   Sapukn cream dkt muka n leher
5.   Siapbleh la tdo


~ Aku insan tidak sempurna ~

No comments:

Post a Comment