WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Sunday, March 20, 2011

Hot Air Balloon

Baru2 nie aku gain new experience….Aku bersama2  aishah,elin,diah n izzati telah pergi ke Putrajaya utk menyaksikan International Hot Air Balloon dkt sana. Sebelum nk bertolak, ujan telah turun…Aku bajet x ramai org ar dkt sana..Biasa la kn ujan…mesti ramai yg dok umah tdo….Mcm biasa,aku yg drive viva kesayangan aku 2 (Pinjam je ea)..Dr jauh aku dh nmpk belon2 tu dkt udara.. Excited sngt2 sebab aku x pernah tngok belon 2 dpn mata…












Dr jauh jugalah…kereta dh berderet3 cari paking…huh…ramai gler…melayang bajet aku yg kata x ramai org…Kami terpaksalah paking jauh ckit drpt tmpt2…Dkt tmpt nie….perhhhh….Ramai gler org…luar ada dlm pn ada…n ramai gler yg mengusung DSLR diorg…kami main kamera digital je…huhu…sedih kot…Klu nk naik belon 2 pn leh gak…tp beratur pnjng gler….so,aku batalkan niat aku nk naik…thn dpn ada lg…aku ada 3 thn lg dkt cni…





Kami pergi sana lewat ckit dlm kul 6 ptg…aku ada koko teater smpai kul 5 ptg..huhu….selepas mencuci mata tngok belon2 tu..kami  mencari surau plak utk solat…mak aiii….susah btl…ble dh jumpa,suraunya agak uzur…belasah je la….asalkn solat…pas 2 kami cari bnda nk mkn plak…ramai yg merengek lapar…aku beli MAT CHIKEN…haha lawak kn….nie versi melayu pnya…ok la…bleh la mkn…ada bnyk gerai dkt c2…mcm2 ada…masalahnya…kwsnnya lecah la…bru lepas ujan…kotor kasut aku…huhu






Masa menjamah,event yg ditunggu2 start…huhu….best gler tngok belon2 tu berkelip2 ikut rentak muzik…lawa…pengalaman yg amat berharga d situ…pas 2….bunga api plak….huhu…dpn mata kot…selalu aku tngok bunga api jauh n kecik je…nie kuat smpai bergegar jantung  aku….sesi posing itu wajib…tp syg kamera kami kamera digital je…ble mlm..gmbr x la lawa sngt…huhu sedih kot…xpe la…lain kali kte bwa dlsr ea…hee

Event nie sngt2 best…lain kali nk naik belon 2 n nk bwa dslr sndri…insyaALLAH…..



~ Aku insan tak sempurna ~

No comments:

Post a Comment