WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Sunday, March 27, 2011

FamilyKU N AKU !!!

( 24.03.2011 )






Pada tarikh niefamily aku dtg SelangorN pada tarikh nie gak la aku ada TEST 2 populationNasib baik pas test.. bleh la aku berseronok dgn Family aku. Diorg dtg cni coz nk uruskn pasal rumah kami dkt Klang n Pasal adik aku Mamat..Masa nie adik aku CT ada dgn aku dkt UPM nie..



 Kami sama2 p klang jumpa family akupas2 CT balik utara dgn Family aku skalikami sama2 tdo dkt umah sedara aku dkt Sepang..Aku suka p sanaaku leh main dgn akim , sarah n qaseh..Pengganti Aimanmak aku x bawa Aiman sekaliaku rndu dia gak



Lawak La..BUT I LIKE




Walaupun kami jumpa x lamaaku seronok sngtdpt aku hilangkn rndu aku dkt diorgklu ikutkn atink je aku balik dgn diorgaku rndu org2 dkt kedah n penangTp,,,tugasku dkt cni masih blm selesailg sebulan je.sabar ea




Aku pn dh lama x pegi KlangTempat tumpahnya darah aku (Tmpt lahir la).Ada la yg dh berubah..




Kesian diorg dtg jauh2dh la bg aku rm+++ .Tima Kasih Mak Ayah n My FamilyTima kasih coz sudi dtg jumpa anak mu di cni.. AnakMu Amat MerinduMu


:: Aku Insan Tak Sempurna ::

No comments:

Post a Comment