WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Wednesday, March 02, 2011

“Pengalaman BerContact LENS”

2-3-2011 merupakan tarikh yg bermakna bg aku sebab aku dh genap sebulan pakai CONTACT LENS..

Sebelum nie aku pakai spec je..2-2-2011 adalah tarikh aku menjinakkn diri dgn CONTACT LENS….



Pengalaman :

Mula2 survey harga dlu..

Pas2…pilih jenis..

Then Pilih warna…

Warna Yg Aku PILIH


Kemudian…..proses belajar memakai bermula…

Memang susah sngt…

Merah + berair2 mata aku…

Nasib baik la…akak 2 sabar mengajar aku…

Aku nie dh la species mata sepet..

Walaupun dh sebulan aku pakai…..Mata aku still akan merah + berair ble nk pakai…

Merah + berair tu masa nk pakai je…beberapa minit kemudia OK la…

Bg aku …klu nk pakai bnda nie…Korg kene berani je…

Klu takut2…memang susah..

Bnda nie ada bnyk pantang larangnye..

The Most IMPORTANT pantang larang…..Tangan Korg mesti kene bersih masa nk pakai n masa nk tanggalkn…

Air dia kene selalu tukar…klu bleh…setiap ari…

Tp aku kn manusia xsempurna…kadang2 aku lupa nk tukar…




Aku beli Contact LENS yg 1 bulan je…esok genap la sebulan….aku xtahu lg nk stay pakai or tidak…

Biar la Masa yg menentukn….




~ ME_Sue ~

No comments:

Post a Comment