WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Friday, September 30, 2011

Orientasi Kelab FOONATIC 2011 ....


Last weekend aku busy dgn orientasi utk junior2 aku yg bru masuk....

Aku jd Fasi utk orientasi nie....Aku berpasangan dgn Mas...My coursemate...

Aku handle group Kudis Buta....Hee....nama semua group based on nama penyakit yg start dr huruf K...

so,mcm2 nama penyakit yg wujud as their group names...

Kudis Buta..
Kurap...
Katarak...
Kanser...
n etc...

Memang lawak ble diorg buat cheer...cute gler...

Junior2 aku sem nie memang sporting abis laa...

THE BEST la korg...

Masa mlm penutup diorg buat persembahan yg amat kreatif....n menghiburkan...

Aku x rakam pn....aku juz rakam dlm ingatan aku je...huhu

memang best n happy la orientasi kali nie...

Semoga this spirit will last longer2....hee


Teng...apa kau buat ????Pecah rahsia sudah !!!hee


Bahan2 dkt tmpt kami....Ramuan baik pnya....



Proses pembuatan sedang dijalankn.....Basuh OK!!!Halal n toyiba...


Masukkn Bahan ikut sukatan...


Dengan tekunnya......membancuh....


Mari GAUL ....


Kumpulan Aku !!!Kudis BUTA ....

Hee...sportingkn ???

CUTE !!!









All The FASI !!!




:: AKu Insan BIAsa ::


No comments:

Post a Comment