WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Friday, September 30, 2011

Open House Umah Coursemate !!! (Aliah Aqilah)


Open House nie dh lama gak la....tp aku bru nk buat entrynye....nk kata bz xla sngt juz malas nk update blog...

Bnyk lg bnda yg aku nk cite....weekend mcm nie la bru aku ada masa nk update blog aku....

Esok nk open house...mlm 2 aliah ajak masa hari Perasmian Orientasi Kelab Foodnatic..

Pasal Orientasi Foodnatic pas nie aku cite ea...Skg aku nk cite pasal open house..

Kami sebenar xtw umah aliah nie....so,kami follow kwn2 aliah masa dia dkt UPM Bintulu...

Kami jumpa dkt Serumpun...n follow g umah aliah...Bnyk bijik keta gak laa...

Aku mcm biasa bwa VIVA aku...

Sampai dkt sana dh nk tengah hari...ptgnye aku kene jd fasi utk explorace orientasi FOODNATIC...


So,kami mkn laju2 la....makanan memang bnyk n sedap2....satay ada.....nasi....n yg paling penting LAKSA SARAWAK....1st time mkn kot...

sebelum nie aku x pernah mkn laksa Sarawak...Unik gak la...dia xguna laksa...dia guna bihun...kuah sama je kot...

Lepas tu...kami sembang2 n pulang ke K17...ada tugas yg tngah tnggu....

Tq ALIAH AQILAH !!!!

Enjoy dgn gmbr2 nie ea....






Me n Tuan Rumah (Aliah)


Tembak Aishah!!!


With My Cousemate...


Aishah N Beebuu




This CAT are so cute !!!



:: Aku Insan BIasa ::

No comments:

Post a Comment