WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Friday, February 03, 2012

Cerita Dah LAma...Sekarang Baru Nk Update BLOG !!!


Ok Entry Kali nie...aku juz nak story kenangan aku masa FINAL EXAM Sem 3..
Aku nak combinekn semua sekali...aku nak jadikan kenangan dalam hidup aku.....dalam hidup aku..aku just akan tempuh FINAL EXAM sem 3 masa buat Degree sekali je..betulkan...hee

Aku pun nak practice tulis dalam ejaan penuh masa UPDATE Blog...Ini kerana , Petua Blogger yg dh POWER2...diorg kata kalau nak update blog kene la tulis dalam ejaan yang penuh...Tp, YA ALLAH....susah sangat bagi aku...kan dah terbiasa dengan shot form2 nie...jenuh aku nk padam and tulis balik ler...huhu..Kalau masa korg baca ada yang short form..faham2 je la ea..aku malas nk betulkan balik la tu..hee

Aku start Final exam 5.12.11...klu x silap aku ler...aku abis 15.1.12...Macam yg aku selalu bagi tahu...masa Exam or Test...Stress tu mesti ada..conform ler...Masa Study week...fizikal n mental must be in a good condition..

Tapi sem nie..aku x berapa sihat laa...sekejap deman,selsema,sakit tekak,batuk...pastu sihat..pastu jadi balik...sem nie dugaan memang banyak..Alhamdulillah...aku dapat tempuh juga dugaan nie..

Sebenarnye..skg nie result yg x official dh pn kuar...yg official x kuar lg...Alhamdulillah laa...walaupun sem nie kurang ckit dr sem lepas..aku tetap bersyukur..sem nie memang banyak dugaan..masa test lg dugaan tu dah datang...2 la sebabnye result down ckit..pengajaran yang aku dapat..walaupun ianya hanyalah test..DONT PLAY2...it will effect ur result..trust me...

Macam biasa..masa exam week...last paper la yg amat ditunggu2..nk merdeka maaa...lepas je abis last paper..aku terus pergi shopping complex n release stress yg ada..huhu...aku tak terus balik UTARA..aku pergi merempat n merendek dlu dkt KL..20Hb bru aku balik..

22Hb Raya Cina...memang cari nahas la kan..balik masa musim perayaan...Jalan JEM gler...nie 1st time dlm hidup aku...mana la dtg keta banyak nie smpi bleh penuh ----elatan tu..Nasib baik x sampai utara jem...jem nye dr KL smpai Behrang je...yg lain ckit2 je...

Alhamdulillah...aku selamat sampai pn...skg aku tengah menikmati cuti sebulan aku..aku malas nk keje..aku nk rehat puas2..pas nie kene perah otak utk sem 4 plak...

Banyak juga xtvt aku masa cuti nie...nanti aku update lg..nie pn aku dh lama x update..lappy tak sihat..aku x bawa dia jumpa pakar lg...hee...aku je yg rawat dia ckit...nnti kte jump lg ea..daa 


:: AKu Insan Biasa ::

No comments:

Post a Comment