WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Tuesday, April 12, 2011

Malam Citra Budaya ~~ Teater Sketsa 2

-
-


Berminggu2 kami berlatih utk mlm nie…huhu
Tiap2 mlm aku pergi astaka n dewan besar utk berlatih…huhu
Balik sorg2 n lewat2 mlm…huhu
Dh la jd AJK makanan n Kene buat persembahan…huhu
AKHIRNYA……mlm yg di nantikan telah tiba…huhu
Dr kul 9 pg smpai kul 11 mlm aku stay dkt dewan besar UPM…huhu
Uruskan makanan n kene rehersal…huhu
Letih hanya ALLAH saja yg tahu…huhu
TAPI…..kenangan nie akan aku ingat smpai ble2…huhu
Dkt cni aku jumpa kwn baru…huhu
Dkt cni aku belajar bnda baru…huhu
Dkt cni aku dpt buat persembahan dkt Stage Dewan Besar UPM..huhu
Bnyk bnda yg aku dpt dkt cni…huhu
Kenangan terindahlah walaupun penat….huhu
PENAT TAPI PUAS…haha

Unsur Alam

Orang Kampung



sir Edmund N Dr Awang


My Teater Group





:: AKU INSAN TAK SEMPURNA ::

No comments:

Post a Comment