WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Saturday, April 30, 2011

Gaun Idamanku…


29.04.11

Prince William telah menjadikan Kate Middleton sebagai isterinya yg sah…
Aku tngok siaran langsung dia sekejap je…Bcoz esoknye 30.04.11 aku ada test Fisiologi Manusia..
Kte tinggalkn dlu test aku 2…kte cite pasal Royal Wedding nie…
Masa aku tngok live x nmpk la sngt gaun yg Kate pakai 2…(dlm hati~~Biase je gaun princess nie…kata royal wedding..)
Rupa2nye…ble aku tngok gmbr wedding diorg…perhhh….lawa gler gaun dia…sopan plak 2…sesuai sngt dgn aku…(Perasan btl..)
Mulalah jelez melanda…..Aku pn nk kawen mcm nie gak….(Putera mana la yg nk dkt aku nie kn….huhu)
Nie antara gmbr yg aku suka gler….Lawa n memang Royal Wedding….




Klu AKU Kate…SAPE la Prince William ea???





Senyuman  Yg Menawan




:: Aku Manusia Biasa ::

No comments:

Post a Comment