WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Tuesday, January 18, 2011

Memory 16.01.11

Tarikh ini merupakan hari Ahad…Keluargaku akan telah dtg dari Utara Ke UPM dan kemudian kami menuju ke kenduri kahwin sedara kami di Keramat.Walaupun bru beberapa minggu aku dkt UPM nie,,tp,,aku sudah merindui FAMILYKU..Memang seronok bila diorg dtg..Hilang rinduku,,Hilang Stressku,,Hilang Semua Sensaraku Bila b’sama mereka..




Mereka B’tolak ari sabtu mlm n smpai cni ari ahad pg..Mereka menaiki 2 biji kereta dtg ke sini..kakakku n familynya turut dtg…org yg paling aku rindu pn ada (Aiman ank kakak aku)…Rindu gler dkt dia,dialah ank sedaraku yg PERTAMA…

Pagi tersebut kami menuju ke KERAMAT…biasa la kn org UTARA dtg KL… (Sesat Loh…)…Akhirnya jumpa juga (tu pn ada org dtg ambil,klu x,xtw la ble nk smpai),,Kemudian aku membawa FAMILYKu ke Times Square N LOW YAT…huhu..Kesian diorg letih melayan kerenah aku yg kuat jln nie…Aku bwa diorg pusing2 dkt c2..Balik2 aku penat gler..Diorg mestilah lg penat…KESIAN DIORG….Thanks sngt to My Family kerana melayan kerenah aku nie..(Syg korg sngt2…)..

Nie antara gmbr yg ada.Tp, x bnyk sngt…coz gmbr ada dkt kakak aku…(Gmbr tu akan dtg kemudian ea..) ..



Ribbon

Headband from SONICGEAR

Hard Disk SAMSUNG

Beratus gak la habis benda2 nie...hehe…LASTLY…. I LOVE MY FAMILY SO MUCH…

No comments:

Post a Comment