WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Thursday, February 07, 2013

Home Sweet Home... :)


Bismillahirrahmanirrahim.....

Assalamualaikum...

Alhamdulillah.....kesyukuran dipanjatkan kehadrat ilahi kerana telah membenarkan kita terus hidup di muka bumi ciptaanNYA ini...walaupun kita hanya hamba yang sering melakuka dosa :(

Alhamdulillah...sekarang aku ada dekat rumah..cuti 2 minggu je..orang lain cuti sebulan..kami student PKK UPM tahun 3 cuti 2 minggu je sebab kami ada practikal...Ya ALLAH lega sngt praktikal dah habis...

Bagi aku praktikal nie memenatkn sebab...setiap hari mesti start kul 8pg smpai 5ptg..pastu mlm ada discussion lg...weekend pn kadang2 ada meeting...masa discussion...kte kne perah otak sebab nk kn idea yg bernas..huhu





Kami kne conduct program komuniti utk penduduk Perumahan awam seri kota Cheras KL...Agak mencabar sebab org KL kn mcm2 ragam..n populasi yg ramai dkt situ buatkan kami kne survey ramai org..so..mencabar ckit..

Tp alhamdulillah....program kami berjaya...Report kami pn berjaya diselesaikan...praktikal kami dihabiskan awal sehari....so!!! kami enjoy sebelum pulang ke rumah...

Lepas praktikal...aku n kawan2 pergi jalan2 dkt Damansara...hehe...IKEA..THE CURVE..E CURVE...n yg sewaktu dgnnya...hehe

Syukur semua dah selesai...sekarang masa utk tnggu result...huhuh..amat menakutkn..aku dah berusaha...aku hanya boleh berserah n tawakal je laa...Semoga ALLAH sentiasa bersama2 dgn kita...Ameenn  :)




No comments:

Post a Comment