WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Thursday, November 01, 2012

Ya ALLAH!!! Kuatkan aku... :'(


Segala yang ada dalam hidupku..ku sedari semua milikMU..ku hanya hambaMU yang berlumur dosa...Tunjukkan aku jalan lurusMU...untuk mengapai syurgaMU...terangiku dalam setiap langkah hidupku...keranaku tahu hanya kau tuhanku...

ALLAHUAKBAR...ALLAH MAHA BESAR!!

Hanyalah padaMU tempatku berteduh..ku mohon redho dan ampunanMU..

Ya ALLAH...dugaanMU kadangkala buatkan aku rasa ingin berputus asa..rasa tak sanggup lagi nak tempuh...tak tahu nak mengadu dekat siapa..

Rasa lemah sangat...rasa tak kuat...rasa down....rasa tak nak buat ape2...rasa nk tutup muka dgn bantal pastu nangis kuat2..rasa nak nangis puas2...

Tapi...aku ada tanggungjawab...

Aku mohon padamu ya ALLAH...sentiasalah bersama dgn aku utk tempuh dugaanMU ini..bimbinglah aku ya ALLAH...hanya kau je yang aku ada..kau maha memahami..maha mengetahui...

Be Strong baby!!!  

No comments:

Post a Comment