WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Friday, September 14, 2012

Majlis Pertunangan Abang Ngah Saya :)


Assalamualaikum ^^

~ Bismillahirrahmanirrahim ~

Majlis nie berlangsung pada 8.9.12

Sepatutnya abg ngah nk buat 16.9.12...masa hari Malaysia...Tp masa tu aku dh xda dh...dh kne balik UPM...

So,dia pn awalkn seminggu...sebab masa tu aku ada lg walaupun pagi je ada...mlm dh bertolak ke KL..

Tak sangka pn dia nk tunang....tup2 dia kata dia nk tunang...InsyaALLAH diorg akan kahwin dalam tempoh setahun nie laa...

Kami sekeluarga pn terima je..bnda baik..buat ape nk tangguhkn..abg ngan n pasangan dia pn dh sedia...so,kte doakan yg terbaik utk diorg je la kn...

Hehe...hantaran kami upah je...warna merah n hitam...cantik decorationnya..























Nie aku n maksu...dia pn nk posing jugaaa...hehe



Nie masa dlm perjalanan nk g meminang...hehe...comelkn dia nie..  :P









Mak tengah sarungkn cincin dkt bakal menantu dia...hehe...seronok la tu nk dpt menantu baru  :)






My sister n Fatin



Me n bakal kak ngah..insyaALLAH...






Show Me the RING !! 



Nie Suzana..perasan cantik la tu...hehe



Org sibuk posing..diorg pn nk juga..Una n Ayu









Abg Ngah n tunang dia..posing mcm dh kawen je....hehe






Nie Hantaran sebelah perempuan







Nie cincin tunang saya...haha...dia pn nk jugakkk...  









Me n my beloved mom!!











** Semoga perhubungan mereka di rahmati ALLAH...Ameen!!




:: Aku insan Biasa ::

No comments:

Post a Comment