WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Tuesday, July 03, 2012

change to TUMBLR =)

Assalamualaikum ^^

Bismillahirrahmanirrahim ~



huhu....lama sangat tak update blog...bukan tak ada masa tapi MALAS..hehe
Sekarang aku tengah cuti sem 4..Tamat la dua tahun aku dekat UPM...lepas nie masuk tahun 3 pula...harap2 result semua ok..aku dah berusaha dah..sekarang aku hanya boleh berdoa dan tawakal je la..

Ok...kali aku nak cerita yang aku dah buat TUMBLR...hehe...( macam nak bagi tahu dekat semua orang je..hehe) Aku suka tumblr sebab gambar2 dia sangat2 cantik dan unik..kalau blog xleh buat macam 2..

Walaubagaimanapun...aku still akan bersama2 blog...blog pun ada kelebihannya..I promise..I will try my best to UPDATE blog ea.. ^^

sila2 la melawat TUMBLR aku ea..hehe  




:: AKu insan Biasa ::

No comments:

Post a Comment