WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Friday, July 08, 2011

Happy Bezday My Dear Frenz NURUL BARAKAH !!!



Aku Taw aku dh lmbt gler utk entry nie…..tp aku tetap nk buat gak utk Kwn aku Si Kah nie….bezday dia 24.06.2011…..skg dh bln 7….bayankkn la dh brapa lama….tp aku tetap nk buat gak entry nie….
Mcm biasa,,,,aku nk cite mcm ne aku leh knl si Kah nie….aku knl dia masa dkt MATRIX…dia sama mcm aku….bdk2 2 thn…..klu x silap aku, dr sem 1 aku sama kelas dgn dia….yg paling aku xkn lupa….masa dia bg tw nama dia…susah gler aku nk sebut…dia kata panggil dia KAH….bnyk kali gak la dia ulang dkt aku….pas 2 dia bg tw nama penuh dia…..bru la aku paham napa dia suruh pnggil dia KAH….(bkn kahkahkahkah ea….)
Sem 2 pn aku kelas dgn dia…mula2 kami x rapat sngt….dia ada geng lain aku ada geng lain…lama2 kami jd rapat n smpai la skg….skg dia dkt UITM….aku dkt UPM…..antara bnyk2 kwn MATRIX aku…..dgn dia la yg selalu aku jumpa….(Walaupun dia sngt2 BZ….)
Masa dia Kami dkt MATRIX…dia jd Setiausaha JPP….aku jd Ketua Blok B….bz la orgnye….bnyk sngt kenangan aku dgn dia….Kenangan Gaduh pn ada…..huhu…..tp x lama pn…..sama2 la kte ambik pengalaman 2 sbg pengajaran ea…
Klu aku tngok ALLY Iskandar…mesti aku ingat dia….dia nie fanatic sngt dgn Ally Iskandar….Malangnya…Ally X pilih dia sbg teman hidup….Memang la x kn…jumpa pn x pernah….Smpai email dia pn ada nama ALLY ISKANDAR dia 2…Sabar ea kah….xda JODOH…..Xyah byr utang juta2 dkt kami semua…..hee
WAHA NURUL BARAKAH…….Hapy Bezday ea….sory buat entry nie lmbt…bz keje laaaa……Dh 21thn dhh…..jgn ingat muda lg….Kte semua dh sama umo dh……Love u so much…semoga persahabatan kte kekal smpai ble2 ea….AMIN….


*Cni ada video yg ECAH buat….clik la klu nk tngok ea…

No comments:

Post a Comment