WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Friday, May 27, 2011

Pengalaman Cuti Sem….(Dh 4 Kali dh…)


Aku Sekarang ada dkt Hospital Lam Wah Ee Penang…Maksu aku disahkan ada Batu Karang dkt Buah pinggang dia….Masuk nie dh 4 kali dia operate..hhuhu…Dia pndai tnggu aku cuti bru dia nk sakit…So,nnti ada la org teman dia…klu x ….dia dok sorg la dkt cni…yg lain semua sekolah…kami dok cni start 11.05.11…Dia akan buat operation pada ari nie 12.05.11….Alhamdulillah semuanya selamat…
Dia dh 4 kali pengalaman buat operation nie…..pelik btl aku…batu dia nie 3 tahun skali mesti ada balik…kadang2 aku rasa doctor nie x buang abis ke batu 2…ish3…entah la kn….or maksu aku yg mkn x pantang…or bnda nie memang mcm 2…akan kembali n kembali…
Kesian gak tngok dia…tp,,kadang2 bengang sebab bosan la dok sini….makanan dh la mcm org sakit pnya makanan…(Aku x sakit la…..maksu aku yg sakit)….Nasib baik aku bawa lappy aku nie…bleh la aku ber’movie’ ble aku bosan…Hospital nie hospital private..Klu x silap aku org Singapore pnya…dkt cni ramai gler org..aku tngok sama je mcm dkt hospital kerajaan…benda yg aku pelik lg…nape hospital kerajaan xleh secpt hospital private????Smlm diorg sahkn kidney maksu aku ada stone,esoknye trus operate..cptkn….nk kata x ramai org….ramai je aku tngok….entah la…klu nk kata private kene byr…kerajaan pn kene byr…siap kerajaan tnggung lg….mungkin aku sendiri xtw situasi sebenar dkt Hospital kerajaan n Hospital Private..
Bnda yg aku pelik lg aku jumpa dkt cni……erm….xla pelik sngat…kene kagum kot…dkt cni ramai org indon dtg utk dptkn rawatan..yg aku kagumknnye….org cina indon diorg x ckp bahasa cina pn…diorg ckp bahasa indon….dahsyatkn….bahasa indon dpt kuasai org cina diorg…klu dkt Malaysia…susah sngt nk tngok cina yg fasih berbahasa melayu…ini bermakna bahasa melayu tak boleh nk kuasai org cina or yg lain2…kenapa ea???aku harap suatu hari nnti aku akan dpt jawapannye…
Ok lah,smpai cni dlu…nnti aku cite lain…yg pasti aku boring gler dkt cni…huhu…maksu cpt sembuh ea…kte balik…


:: Aku Insan Biasa ::

No comments:

Post a Comment