WELCOME TO MY BLOG

Hope You All Will Enjoy With It !!

Monday, February 07, 2011

02.02.2011

Hapy Bezday My BFF

(Siti Aisyah Bt Muhammad)<--Klik disini





Entry nie Khas utk My BFF dkt KMK….Kte start dgn wish dlu ea…HAPPY BIRTHDAY ECAH yg KE-21….semoga pnjang umo n d murahkn rezeki…semoga Berjaya D dlm hidup..semoga bahagia dgn org yg tersayang..Semoga persahabatan kita kekal smpai ble2…n last semoga CEPAT DPT JODOH ea…Sory lmbt buat entry nie…busy dgn Chinese new year (Mcm la smbtkn)…





Mai cni aku nk cite kenangan aku n dia ckit…Mcm biasa aku knl dia masa aku dkt matrix..aku kenal rapat dgn dia masa aku sem 2 (1st Year)..Kami 1 kelas…mula2 x rapat..kenal2 mcm tu je…Lama2 jd rapat bcoz aku rasa aku dgn dia 1 kepala…hee…Masa 2nd year,bilik kami selang 1 pintu je…masa nie kami jadi rapat gler..Kenangan aku dgn dia masa Bezday…mcm biasa la…dia mkn bedak la mlm tu…hehe…kami sempat belikn dia kek kecil…walaupn kecil tp amat memberi kenangan yg amat besar..mlm tu ada bnyk gmbr yg lawak2…tp x leh nk siarkn la…bcoz kami tidak bertudung..hehe…lain kali klu nk smbt bezday..make sure pakai tudung utk berposing ea…

ClassmateKu


Masa Bezday Lecture Bio Kami


Me N Ecah
(Masa Zaman KMK)


Hari Terakhir di KMK


Aku dgn dia skg x jauh…senang nk jumpa…klu aku nk buat gler…dia la org yg 1st yg aku akan ajak…dia nie kuat berjalan mcm aku…or lg kuat jln drpd aku..kami suka posing2 nie…bnyk kenangan aku dgn dia…semua kenangan nie buat aku rasa xnk tinggalkn KMK..huhu…
Hapy Bezday My Peneman Posing N Peneman Jln2..hee





**Ecah pn dh umo 21 la….sama mcm ana…sue coming soon…huh…mcm x caye je kn…


2 comments: